10.3.2014

Pyöreät päivät


IMG_2818 (2)
IMG_2821 (2)
IMG_2822 (2)
IMG_2828 (2)
IMG_2824 (2)


Perjantaina tuli vapaa päivän ja palkkapäivän kunniaksi pyörähdettyä Jumbon pyöreillä päivillä. Mukaan tarttui aivan ihania juttuja! Tuota kollaripaitaa katselin jo edellisellä viikolla Helsingin Hennesillä, kun olin farkkuostoksilla. Nyt tämä ihanuus pääsi mun mukaan asti! Hennesiltä mukaan tuli myös tuollainen hopeinen sormussetti.

Mulla on jo yksi Tangle Teezer, mutta halusin myös hankkia yhden kotiin. Tämä toinen yksilö on sellainen matkaversio, jossa on se suoja harjaksille. Matkaversio tulee kulkemaan siis hyvin laukussa mukana. Olen nyt töiden jälkeen kammannut hiukseni kämäsellä pienellä kammalla, josta puuttuu varmaan 10 piikkiä... Ei tee kovin hyvää hiuksille. Onneksi nyt ongelma on ratkaistu! Ja noita Invisibobbleja on vilahdellut vaikka kuinka monessa blogissa ja niitä on kehuttu maasta taivaisiin, joten pitihän munkin nyt vihdoinkin niitä hankkia. Ja hyvin pysyy hiukset paikallaan ja kyllä nuo vetäytyy levätessään takaisin normaaliin kokoonsa. Eli nappiostos!

En tiedä monta vuotta mun hankitalistalla on ollut korkeavyötäröiset farkkushortsit. Kerrankin mä oon ajoissa ja bongasin jo nyt Cubukselta nämä ihanat yksilöt. Aivan täydellinen istuvuus! Toivottavasti eivät venyisi liikaa käytössä. Kesä tule jo!

Mitä mieltä te ootte näistä ostoksista: hittejä vai huteja? :)

2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! :) Tekisi mieli itsekkin kokeilla nuita ponnareita, pitääköhän ne pitkät ja paksutkin hiukset hyvin paikallaan?

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Suosittelen kyllä kokeilemaan! En varmasti osaa sanoa, mutta uskoisin kyllä että pitää myös paksut ja pitkät hiukset paikallaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)