19.3.2014

Inspis hukassa


kysytoivo


Nyt on kuulkaas semmonen juttu, että meikäläisellä ei tunnu löytyvän mitään postauksen aiheita. Asukuvia ei ole kerennyt kuvailla töiden takia, eikä päälläkään ole kyllä mitään kummoista ollut. Varsinkaan nyt kun aloitin eilen jo tämän kämpän pakkaamista ja aloitin sitten vaatekaapista. Voi olla, että noi pakatut kassit ja laatikot tulee vielä purettua kun tuleekin etsineeksi sitä yhtä tiettyä juttua. Tosiaan pointtina tässä oli se, että jotenkin tällä viikolla on tuntunut ettei postausaiheita tahdo keksiä toisin kun viime viikolla. Viime viikolla tuntui että ideoita vaan sateli suunnasta ja toisesta. Nyt taas ei. Joten ajattelinkin kysyä, onko teillä jotain toiveita mistä haluaisitte mun postailevan? :) Olen miettinyt sellaista päivä mun kanssa-postausta, mutta jotenkin sen toteuttaminen on aina jäänyt ja kiinnostaako ketään miten mun päivät kuluu? Mutta nyt saa heittää ideoita ilmoille! Tai jos joku haluaa kysyä jotain? En ole tainnut koskaan paljon itsestäni kertoa, joten nyt saa sitten kyselläkin! Kaikkea vaan kehiin!

2 kommenttia:

  1. Joo päivä mun kanssa postaus olisi tosi kiva! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistetäänpä sitte toteutukseen! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)