12.1.2014

Viikko 2










Kuluva viikko on aika pitkälti vaan mennyt yötöissä ja katsellen Frendejä. Olihan tässä pari vapaata sentään. Torstaina töitten jälkeen olin superahkera! Kävin kaupassa, siivosin koko kämpän, väsäsin mulle ja Villelle ruokaa ja kävin jopa myös lenkillä! Illalla kyllä väsytti. Perjantaina ei olisi millään jaksanut nousta vielä kahdeksan jälkeen, mutta oli pakko, koska piti raahautua Helsinkiin työfysioterapeutille. Kävin työfysioterapeutilla hoidattamassa tätä mun tenniskyynärpäätä. Se kipu, mitä tuo fyssari sai mulle aikaan, oli niin kovaa, että kirjaimellisesti meinasin pyörtyä. Uskomatonta, että vaikka tuo käsi ei ole kipeä, se on silti TOSI kipeä, kun oikeista kohdista alkaa painelemaan. Kävin ton fyssarin jälkeen parissa kaupassa kiertelemässä, mutta en ostanut mitään. En kyllä oikein etsinytkään mitään. Oon niin laiska kiertelemään kauppoja.. Kotiin tultua väsäsin super ison lohisalaatin, joka oli tosi hyvää! Ajattelin loppupäivän vaan loikoilla kotona katsellen Frendejä, ennen kun näkisin ystäväni, mutta en jaksanut vaan yksin olla kotona, joten lähdin käymään porukoillani. Illemmalla kävin ystäväni kanssa yhdillä vaihtamassa kuulumiset. Eilinen meni koomaillessa kotona ennen kun lähdin yöksi töihin.

Nyt siis taas yöputki menossa ja onneksi ollaan saatu lunta piristykseksi! Aamulla töistä tullessa sitä lunta vaan tuprutti lisää. Saa nähdä, kun illalla lähden töihin, että paljon tuolla on jo nyt lunta. Ainakin pakkasta on enemmän, hrrr. 

Ihanaa lumista sunnuntaita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)