12.1.2014

Petolliset pimeät koti-illat

Tulipahan tossa joku päivä tylsistyneenä selailtua nettikauppoja ja Hennesiltä päätyi muutama juttu ostoskoriin asti. Juuri kun oli joulun jälkeen saanut talouden taas kasaan niin pitihän sitä heti mennä tilailemaan jotain kivaa itselleen. Oon niin laiska käymään kaupoissa pyörimässä ja shoppailemassa vaatteita, joten tämä kotiin tilaaminen tuntuu aina niin helpolta. Pari klikkausta ja se on siinä. Petollistahan se on myös.. Paketin pitäisi saapua maanantaina eli huomenna ja en malttaisi odottaa!


hmtilaus


1. Joulu on jo ohi ja itselläni vielä sohvaa koristavat jouluiset tyynynpäälliset, joten uudet oli jo valmiiksi hankintalistalla. Nämä ovat samaa tyyliä kun nuo jouluiset, joten nää nappas todella hyvin!

2. Ostoslistallani on niin pitkään ollut boyfriend malliset farkut. Olen aikaisemminkin Hennesiltä tilannut kyseisiä farkkuja kotiin, mutta aina koko on ollut iso. Nyt löytyi pienempää kokoa ja pakkohan noi oli klikattava ostoskoriin. Muutenkin ostoslistalla on farkkuja, joten toivottavasti nämä yksilöt olisivat sopivat.

3. Tämä takki vaan näyttää niin ihanalta! Tarviikohan tämä enempää selittelyjä?

4. Selästä avonainen musta peplum toppi - sellaista mulla ei olekaan!

5. Tämän pitäisi olla pohjemittainen mekko, mutta itse olen niin lyhyt, että en tiedä tuleeko tästä maksimekko mun päällä. Mutta siis perus musta mekko, jolle on käyttöä! 

6. Ja vielä toinen peplum toppi. Ne on vaan niin ihania!

Nyt mä meen iltapalalle ja nukkumaan, jotta jaksaa taas lähetä yöksi töihin. Enää neljä yötä ja sitten ei ole ainakaan seuraavaan kolmeen viikkoon yövuoroja. Saan nukkua yöt, mitä luksusta!

Ps. River Islandin saappaat ovat yhä myynnissä! Lisää informaatiota tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)