22.1.2014

Saleilua

Nyt mäkin sen vihdoinkin tein ja alotin kuntosaleilun! Niin hemmetin pitkään sitä oon miettinyt ja pähkäillyt ja keksinyt tekosyitä, miksei voisi alottaa. Suurin syy on kumminkin ollut oma laiskuus ja saamattomuus. Kyllä mä sitäkin mietin, että onko aikaa treenaamiseen, mutta kyllä sitä aikaa aina jostain löytyy. Otin siis itseäni niskasta kiinni maanantaina ja marssin hakemaan oman salikorttini. Samantien en päässyt treenailemaan, koska piti hommata kengät, joista lisää vähän alempana. Tänään onkin sitten jo takana eka treeni. Perjantaina mulla on personal trainerin kanssa varattuna aika, jolloin väsätään mulle jonkunlainen ohjelma. Toivottavasti pääsisin enemmän mukaan koko touhuun. Ainoita ongelmia mitä tässä tulee varmasti olemaan on mun kolmivuorotyö (aamu-ilta-yövuorot). Että miten saa sovellettua salitreenit töiden kanssa yks yhteen. Varmasti välillä väsyttää, eikä jaksaisi lähteä salille, motivaatio on hukassa, mutta silti toivon todella että intoa riittäisi ja että sitä energiaa tulisi treenamisesta lisää. Tällä hetkellä ainakin on intoa. Vielä kun vaan pääsisi kunnolla treenaamisen makuun.

Eilen kävin Jumbossa kiertämässä ja löysinkin Stadiumista salikengät. Päädyin Niken Flex Supremeihin. Nike sen takia, että mun juoksukengät on myös Niket ja ne on ollu tosi hyvät mun jalkoihin. Toinen syy miksi päädyin näihin kenkiin on ulkonäkö. Noi on vaan niin söpöt! Ja oli kyllä myös hyvät, kun tänään treenaillessa näitä pääsin testailemaan.

IMG_2410 (2)
IMG_2412 (2)
IMG_2407 (2)

2 kommenttia:

  1. Ihan täydelliset treenikengät !
    Pirteistä väreistä saa vähän lisää motivaatiota !:D

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)