22.9.2014

Viistoista asiaa minusta

Oon yli vuoden jo bloggaillut ja oonkohan kertaakaan kunnolla kertonu itsestäni mitään? Enpä oo tainnut. Nyt kerron 15 faktaa minusta! Jos jotain jää mietityttämään, kysykää ihmeessä! :) Risut ja ruusut on sallittuja.

IMG_4631a
1. Perheeseeni kuuluu koirani Waldo, äiti, isä, pikkusisko ja heidän kaksi uutta pupuaan.

2. Pelkään kuollakseni korkeita paikkoja. Maailmanpyörät on ehdoton nou!

3. Ensi vuoden alussa olen ollut viisi vuotta parisuhteessa.

4. Puhelin on mulle tärkeä asia. En tiiä miten pärjäisin ilman puhelinta. Ainoat hetket, kun mua ei saa kiinni on kun nukun.

5. Jos löydän jonkun hyvän tv-sarjan, se on katottava heti vaikka kausia olisi monta. Koukutun todella helposti. Omia pitkäaikaisia lemppareita ovat mm. Greyn anatomia, True blood, Frendit ja Sinkkuelämää.

IMG_4732a6. Inhoan ja kammoan kaikkia ötököitä aivan jumalattomasti. Tähän uuteen asuntoon muutettua mua vastaan on kävellyt jo varmaan kolme hämähäkkiä ja arvata saattaa kuinka paniikkiin sitä sitten mennään... Onneksi nyt on Waldo, joka saalistaa ja syö ne!

7. Olen perfektionisti ja pikkutarkka. Vanhempien luona asuessa tiesin jos joku on käynyt huoneessani, koska jokin tavara ei ollut sillä paikalla, johon sen jätin. Tämä on välillä niin ärsyttävää.

8. Ja toiseksi: stressaannun helposti. Ja ylireagoin. Kunnes huomaan, että kaikki oli vaan turhaa. :D

9. Pelkään myös piikkejä yli kaiken. Multa on vasta aikuisiällä otettu ensimmäisen kerran verta ja joka kerralla, kun on otettu oon meinannut pyörtyä. Kerran pyörryinkin...

10. Olen ammatiltani kokki, mutten siltikään pysty syömään tai edes maistamaan kaikkea. Oon parantanut kumminkin tapaani eli yritän edes maistaa, varsinkin jos kylässä tarjotaan. Inhokkeja esimerkiksi pinaattikeitto, kylmäsavu/graavikala, tumma suklaa ja sushi.

IMG_4532a
11. Pidän sisustuksessa yksinkertaisuudesta, etenkin valkoisesta värinä. Kaikki näyttää vaan niin paljon paremmalta kun sekamelska värejä.

12. Jääräpäisyys se nyt vaan on osa mua. Kun tälle päälle satun, mikään ei estä mua. Oon varmaan poikakaverin mielestä maailman jääräpäisin ihminen.

13. En tiedä johtuuko töistä, jossa on pakko olla nopea, mutta suoritan kaiken mahdollisimman nopeasti. Vapaapäivinäkin on joskus hieman tukalaa, jos ei ole tekemistä.

14. Waldon mielipide minusta on: jj nmmmmmmmmmmmk. Mitäköhän toi meinaa? Rakastan sua mami?

15. Haaveeni olisi päästä tekemään töitä muodin parissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)