3.9.2014

Tervetuloa syksy

Syksy on nyt kai virallisesti tullut, kun syyskuuta eletään. Syksy tuo tullessaan lämpimät neuleet, takit, isot kaulahuivit ja umpinaiset kengät. Samalla sitä aina kaipaa jotain uutta vaatekaappiin. Itse oon jo parisen takkia hommannut, kun nyt niitä on jostain kummasta jopa löytynyt. Oon tosi surkea takkien ostaja kaiken kaikkiaan, mutta nyt oon nähtävästi ollut tarpeeksi aikaisin kaupoilla, että jotain oon jopa löytänyt.

 FALL MUST HAVES 

autum14
1. Vila/Nelly.com / 2-4. Monki / 5. H&M / 6-8. Monki

Nyt on kyllä saatava hankittua jo näitä pitkään ostoslistalla olleita juttuja! Bombertakki ja pitkä lämmin neuletakki on ollut kyseisellä listalla jo ikuisuuden. Samoin kun tuo hattu. Hattuja on kyllä löytynyt, mutta ei tarpeeksi pientä kokoa... Jotkin uudet farkutkin olis kiva, samoin kun paljon lämpimiä isoja huiveja! 

 Onko teillä jotain samoja juttuja hankintalistalla? :) 

2 kommenttia:

  1. mulla on ehdottomasti tommoset farkut! mutta vähän tummempana, muhun ei sillä tavalla tuo vaalea denimi oikeen iske :D mutta ton tyyliset on hakusessa syksylle, ihanat jonkun jättineuleen kanssa :D

    <3: Jasmin N | http://littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muhunkaan ennen mut nyt alan lämmetä :) Joo kuulostaa hyvältä et just joku iso neule!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)