5.9.2014

Shopaholic?

Täällä ollaan edelleenkin kipeenä. Kävin tänään uudestaan lääkärissä, jossa tutkittiin sitten melkein kaikki mahdollinen. Ei löydetty mitään. Tämä nyt vaan on sitkeetä flunssaa. Ärsyttää, kun pitäisi levätä, mutta ulkona paistaa aurinko ja lämpöäkin löytyy parisenkymmentä astetta.

Mä nyt ajattelin listata viime aikojen ostoksia. Musta aina tuntuu, etten ikinä hanki mitään, koska ei oo rahaa, mutta sitten kun tarkemmin alkaa ajatella niin huomaakin että oho onhan sitä tullut kaikenlaista hankittua. Mä kun vaan haluisin kaiken nyt ja heti. Varsinkin jos saan jonkun päähänpistoksen. Päätinkin, etten nyt seuraavaan kahteen viikkoon shoppaile yhtään. Tästä tulee vaikeeta - hyvin vaikeeta. Oon tosi huono säästämään rahaa, koska no just ton takia. Nyt yritän alottaa edes tosta kahden viikon ostoslakosta. Katsotaan miten käy.

IMG_4368a_edited-1
IMG_4374a_edited-1
Toissapäivänä kävin kurkkaamassa Lindexin tarjonnan ja mun päähän jäi kummittelemaan tämä maxi neule. Olihan se eilen pakko käydä hakemassa kotiin asti koska se on i-h-a-n-a! Tommonen vaaleenpunanen unelmahöttö.

IMG_4393a_edited-1
IMG_4394a
Uusi laukkukin on ollut toivelistalla jonkin aikaa ja semmoinen kiva yksilö löytyi Nelly.comista. Juuri sopivan kokoinen eli mahtuu kaikki oikeesti tarvittava. Seuraavaksi voisi hommata jonkin keskikokoisen yksilön, kun tuntuu että kaikki mun laukut on joko isoja tai pieniä...

IMG_4409a
IMG_4412a
Tehtiin tossa jokin aika sitten siskon kanssa yhteistilaus Hennesiin, josta mulle käteen jäi ylläoleva lyhyt huppari ja allaoleva valkoinen college. College on ollut jo paljon käytössä ja uskoisin sen olevan aika luottopaita nyt tulevana syksynä.

IMG_4416a
Kesän alkupuolella etsiskelin jo jonkinlaista lippistä, mutta mikään ei tahtonut sopia omaan päähän. Jostain kumman syystä eksyin Seppälään, josta löytyi täydellinen musta yksilö vaan viiden euron hintaan!

IMG_4432a
Nellystä tilatusta paketista kotiin jäi myös nämä kaksi toppia - täydellisiä!

IMG_4440a
IMG_4443a
Mainitsinkin viime postauksessa hankkineeni jo muutaman paksumman takin ja tässä on tämä toinen. Juuri sopivan kokoinen, hyvin istuva polviin ulottuva yksilö löytyi Zarasta. Sovittelinkin sielä varmaan kymmentä eri takkia ja tähän päädyttiin. Nyt kun tulisi vaan sellaiset kelit, että tätä pääsisi käyttämään. Toisaalta ihanaa tuo +20 astetta ulkona.

IMG_4450a
IMG_4451a
Ylemmät sliparit löytyi Nellystä noin 15 euron hintaan. Ei todellakaan paha löytö! Ja alempana mun elämäni ensimmäiset Vanssit! Kuten sisko sanoi, että tylsät mustat, mutta mun mielestä ne on klassiset ja käytännölliset.

6 kommenttia:

  1. Toi kuulostaa niin tutulta tuo sun kommentti siitä, miten tuntuu että ei osta mitään mutta huomaa kuitenkin hankkineensa vaikka mitä! Ja oon itse ihan samanlainen sen suhteen, että jos jotakin saan päähäni niin haluan sen heti, vaikka sillä hetkellä olis rahalle muutakin käyttöä... heh ;-)

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Tätäkin postausta tehdessä huomasin, että oho onhan sitä tullut juttuja ostettua :D

      Poista
    2. Se on jännä miten sitä ei aina huomaa! Tai et sen huomaa viimestään sillon kun rupeaa palkkapäivänä maksamaan niitä laskuja ;-) Muutenkin tosi kivanoloinen blogi siula, jään seurailemaan!:)

      Poista
    3. Niin on! Jep ja mä kun vielä säästän kuitit ja kun tyhjennän mun minilompakkoa niistä niin ai että on kiva kun huomaa et ai tommonenki on tullu hankittua :D Mut nettishoppailu se vasta petollista on...
      Oo kiva kuulla! :) Tervetuloa!

      Poista
    4. Heh, toi on niin totta :) Eikä varmasti olla ainoita!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)