26.9.2014

Jättihuivi

Olin parisen viikkoa shoppailulakossa ja nyt keskiviikkona se loppui. Olihan se välillä hankalaa, kun koko ajan on houkutuksia mitä haluaisi. Ihan vaikka olit vaan kotona, koska olemassa on ne pahamaineiset nettikaupat. En kumminkaan nettikauppoihinkaan joutuneena sortunut ostamaan mitään ja loppujen lopuksi ei se niin vaikeaa ollut. Eilen vapaa päivän ja keskiviikkoisen palkkapäivän kunniaksi lähdin etsimään uusia huiveja ja lierihattua, mikä on ollut listalla ikuisuuden. Aina hyvän hatun löytyessä tarpeeksi pientä kokoa ei ole ollut. Nyt kumminkin bongasin Monkista koon 54 hatun ja aivan ihanan muhkean jättihuivin, mitä oon koko ton kaksi viikkoa voivotellut, kun se on ollut netistä loppu että eihän sitä nyt sitten varmaan kaupassakaan ole. Onneksi mun luulot osottautui vääriksi ja kaupasta löytykin monta kappaletta tätä (sanoinko jo?) aivan ihanaa huivia! Harmikseni toista huivia mitä olin katsonut, en löytänyt, mutta tämäkin riittänee nyt ainaki hetkeksi. ;-) Nyt kuvat saa puhua puolestaan!

IMG_4908a
IMG_4875a
huivi Monki

Olen nyt siis tosi hyvin löytänyt kaiken syksyksi ja talveksi, mitä olin ajatellutkin. Uudet nilkkurit olisivat vielä oiva lisä ja sellaiset olenkin löytänyt, mutta nyt täytyy taas odottaa seuraavaa palkkaa ellen halua elää seuraavaa puoltatoista viikkoa pelkällä makaronilla. Toivotaan, että niitä kenkiä on sitten parin viikon päästä vielä!

Nyt suihkun kautta sohvalle kynttilän valoon kattelemaan kohta alkavaa Vain elämää-sarjaa. Ihanaa perjantain jatkoa! :)

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)