10.8.2015

New in: my school backpack

IMG_8131a
reppu New Look (Asos.com)

Kun sain tiedon kouluun pääsystä, alkoi melkein samantien koulurepun etsiminen. Mun Adidaksen pussukka kun ei ole kovin hyvä pitämään papareita siistinä. Reppu tosiaan sen takia, että ennen talvea ja talven jälkeen tulen todennäköisemmin kulkemaan paljon pyörällä ja pyöräillessä reppu nyt vaan on parempi ja helpompi kuljettaa. Ensin ajattelin, että haluan mustan nahkaisen repun. Olin selaillut monia nettisivuja tuloksetta. Asoksen sivuilla olin jo kertaalleen katsellutkin tätä kyseistä reppua, kunnes bongasin Reetan blogista repun taas uudelleen. Reppu oli onnekseni vielä alennuksessakin, joten olihan se lähes heti laitettava tilaukseen. Viime viikolla sain vihdoinkin repun omakseni, kiitos äitini! Paketti jäi Järvenpään postiin loukkuun jo mun muutettua Jyväskylään, mutta onneksi äitini sai sen sieltä pelastettua ja tänne mulle tuotua. Vielä pari viikkoa koulun alkuun, kunnes tämä yksilö pääsee kunnon käyttöön. Can't wait!

4 kommenttia:

  1. Vautsi ihana reppu!!! :) oikeen jämäkkä ja cool!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kyl kelpaa alottaa koulu tämmösellä repulla ;) heh

      Poista
  2. Tosi hyvännäköinen reppu! Toimii varmasti hyvin koulukäytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! :) Ja etten likaa sitä heti :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)