30.8.2015

Inspiraatiota syyspukeutumiseen

syksy2
erilaiset housut
trenssitakki
valkoiset farkut
nyöripaidat
nahkahousut
hatut
kerrospukeutuminen
isot neuleet
korkea vyötärö
hameet
nilkkapituus
sukat

Syksy tekee valitettavasti tuloaan ja sen myös huomaa ulkosalla, kun lehdet alkavat muuttaa väriään ja pudota. Vielä onneksi pärjää päivällä sääret paljaana ja sandaalit jalassa, jos ja kun aurinko paistaa. Kesä oli valitettavan lyhyt ja oon hieman alkanut henkisesti valmistautumaan viileämpiin ilmoihin. Myös multa löytyy muutamia vaatekappaleita haavelistaltani syksyä varten.

Muuton aikana huomasin, että mun farkku- ja housukokoelma on hyvin pieni ja sitä olisi hyvä kasvattaa. Ottaisin mieluusti seuraavat yksilöt vaatekaappiini: mustat perus siistit housut, valkoiset farkut ja (teko)nahkahousut. Myös harmaat, hieman collegemaiset housut kiinnostaisi. 

Tämä nyöritrendi alkaa iskeä myös muhun. Kenkiä en varmaan jaksaisi joka kerta nyörittää, mutta paita olisi hyvin tervetullut vaihtoehto. Niitä ei vaan tahdo mistään löytyä tai ainakaan sitä just mulle täydellistä yksilöä.

Yksi syksyn ja talven tärkeimmistä ja kivoimmista asioista on ehdottomasti kerrospukeutuminen. Isot lämpimät neuleet ja huivit menee hyvin alkusyksyllä ohuehkon trenssitakin kanssa. Onneksi oma takki jo löysi tiensä mun luokse, kuten sen viime postauksesta varmaankin huomasitte.

Myös kynähame olisi kiva. Sen pukisin ehdottomasti ison neuleen ja hatun kanssa. Mun pitäisi myös alkaa käyttämään tota mun mustaa hattua enemmän. Ehkä mä saan parannettua tapani tämän syksyn aikana.

Miltä teidän syksypukeutuminen näyttää? 

6 kommenttia:

  1. Täällä on yks syysinnokas :D oon ostanut parit lämpimät jutut joita sormet syyhyy päästä käyttämään! :)

    VastaaPoista
  2. Kerrospukeutuminen on parasta! Sitä tulee aina kesäisin ikävä. Mä olen innostunut nyt ohuista ponchoista/viitoista, joista keräsinkin inspispostauksen blogiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta! Kuumana kesänä ei kans oikein voi pukee mitään jännää edes päälle :D Täytyy käydäkki tsekkaamassa :)

      Poista
  3. Mun syyspukeutuminen näyttää ja kuulostaa aika pitkälti varmastikin hyvin samanlaiselta :) Tuossa listassa oli monta juttua, jotka iskee muhun tosi lujaa! Heh, no okei, oikeastaan kaikki iskee. Hahaha. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)