23.8.2015

Arki alkaa huomenna

IMG_8329aaa

Huomenna se arki sitten koittaa, kun koulu alkaa orientoitumisviikolla. Toisaalta oon niin innoissani, mutta toisaalta kauhistuttaa, koska oon lomaillut tänä kesänä ruhtinaalliset kahdeksan viikkoa ja rutiinit on aika hukassa. Entä sitten toi huomisen aamun noin kello kuuden herätys? APUA. Tänään oon tän viimeisen lomapäivän ottanut ihan iisisti. Tein ison kasan ruokaa ensi viikoksi valmiiksi, pesin jopa koiran (joka nyt tuoksuu niin ihanalle), oon miettinyt huomisen asua ja sitä, että mitä muita tavaroita tarviin mukaan. Vihdoinkin saan mun uuden kalenterin kunnolla käyttöön. Tänään pitäis myös päästä ajoissa nukkumaan, joka tulee olemaan vaikeeta, koska oon niin tottunut saamaan unta vasta puolilta öin. Huhujen mukaan ensi viikolla olisi suht pitkiä päiviä, joten katsellaan miten kerkeän tänne kirjottelemaan kuulumisia. Palaillaan viimeistään seuraavana viikonloppuna. Tsemppiä kaikille koulun aloittajille tai jo alottaneille! :)

4 kommenttia:

  1. Hih, niin jännää!! Huomenna nähään! =>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saakohan sitä ees unta!! :D

      Poista
  2. Iiik jännää ja kivaa koulun alotusta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)