15.8.2015

Luonnon helmassa

Anteeksi tästä hiljaisuudesta, mutta Ville tuli tänne mun luokse torstaina niin oon halunnut viettää hänen kanssaan aikaa, enkä jumittaa koneella. Torstaina mentiin Waldon kanssa keskustaan asti Villeä vastaan (käveltiin päälle 5 km vuhuu) ja voi että miten innoissaan toi koira oli! Kotiin päästyä lähdettiin käymään hakemassa loppuviikon ruokaostokset ja muut herkut (hehe). Takasin tullessa onnistuttiin hyppäämään väärään bussiin ja päädyttiin kävelemään semmoset 4 km kotiin. No mikäs siinä auringonpaisteessa ihmetellen ympäristöä. Loppuilta vieteltiin kotona ja sain viimeisetki muuttolaatikot purettua, kun Ville toi mulle etelästä hyllykön kylppäriin. Eilen mentiin keskustaan, käytiin tsekkaamassa mun koulu, ostettiin mulle koulutarvikkeita ja pyörittiin kaupoilla. Illemmasta istuttiin satamassa iltaa juoden sangriaa Villen ja hänen luokkalaisensa kanssa, joka on täältä kotoisin. Aikas kiva kesäilta :)

Tänään ollaan otettu rennosti. Herättiin ja syötiin aamupalaa, jonka jälkeen mä nukahdin vielä uudestaan. Tämän jälkeen otettiin itseämme niskasta kiinni ja lähdettiin reippailemaan. On tosi kiva huomata, miten täältä löytyy tätä luontoa niin läheltä. Toki kaupungissa aina asuneena mun mielestä metsässä on hieman pelottavaa terveisin sisiliskoa pelästynyt. :D Tuolla mettässä oli aika paljon mustikoita ja päädyttiin siihen, että mennään tonne huomenna uudestaan poimimaan mulle niitä. Nyt mun miehet ottaa tossa rennosti vatsat täynnä ruokaa ja mä kituuttelen mun palaneen kaulan kanssa. Perkeleen aurinkoihottuma. Meinattiin tänään vietellä vaan leffailtaa. Huomenna lähdetään taas tutkimaan keskustaa ja jos sen kamerankin ottais mukaan. Viikonlopun jatkoja muruset <3

Ja sori tästä kuvapaljoudesta! Omasta mielestäni näistä tuli niin kivoja, etten viitti jättää julkasematta. :)

IMG_8186a
IMG_8188a
IMG_8190a
IMG_8195a
IMG_8197a
IMG_8200a
IMG_8207a
IMG_8211a
IMG_8213a

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)