6.8.2015

Jyväskylästä päivää!

Oon elossa!! Vaikkakin tänään on ollut aikalailla veto pois. Viimenen viikko on ollut semmosta myllertystä tän muuton kanssa, mutta vihdoinkin se on ohi ja täällä Jyväskylässä ollaan. Tiistaina tosiaan saatiin tavarat tänne ja sen illan plus eilisen oon ahertanut täällä siihen malliin, että enää muutama laatikko purkamatta! Ja niitäkään ei voi purkaa ennen kun saan hankittua säilytysjuttuja tänne. Eli aikalailla valmista on. :-) Tässä on ollut kyllä mutkia matkassa maanantaista asti. Joko putket on vuotanut, kellarikomeroa ei ole edellinen asukas tyhjentänyt taikka netti ei toimi, niin täytyy sanoa että täällä kyllä huoltoyhtiö hoitaa pikapikaa asiansa! Waldokin alkaa tottua uuteen ympäristöönsä vaikkakin jokunen koirakaveri olisikin kiva. Mun piti tänään räpsiä muutama kuva tästä mun lukaalista (haha), mutta tietty tuli kolea päivä eikä valoa tule yhtään sisälle asuntoon. Joten se jää sitten toiseen päivään. Nyt mä voisin mennä keittämään kahvia (mihin saan töpselin kiinni kun keittiön ainut pistorasia on mikrolla käytössä?) ja jatkamaan tätä loikoilua. Tänään on kyllä ansaittu lepopäivä kotona. Laters <3

Alla muutama puhelimella räpsitty kuva lähipäiviltä.

20150805_172049a
waldo
IMG-20150805-WA0012a

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)