8.7.2015

Sadepäivän ajatuksia

Moikka täältä suunnalta! Mun viime päivät on kulunut aika nopsasti ja seuraavat pari viikkoa varmasti vielä nopeempaa. Kalenteri täyttyy koko ajan lisää kaikista kivoista ja sitten myös niistä pakollisista jutuista, että loppu loma tulee varmasti menemään hujauksessa. Kämpän haku käy kuumana, mutta sitä oikeaa ei tunnu löytyvän ja stressi vaan kasvaa kasvamistaan. Kaikki helpottuis niin paljon kunhan löytäisi sen asunnon sieltä Jyväskylästä...

Me lähdetään Waldon kanssa ensi viikon alussa extempore reissulle Viroon mun vanhempien mukaan. Ollaan pari päivää sukulaisten luona. Tämän takia käytiin maanantaina Porvoossa asti hakemassa karvakuonolle uusi kantokassi, kun vanhasta on jo kasvettu ohi. Nyt on kaikki valmista reissua varten! Samalla reissulla kun jo Porvoossa oltiin, käytiin kävelemässä vanhassa kaupungissa ja syömässä jäätelöt. Ilma oli vielä mitä parhain, kun taas eilen ja tänään on satanut vettä. Mihin se kesä taas katosi? 

Tämmöstä meillä täällä on ollut viimeset pari päivää. Mulla ois vaikka mitä kesäasuja jemmassa, mutta eipä niitä taida enää päästä käyttämään, saatika kuvaamaan. :( Oon myös huomannut, että oon ollut vähän väsyneempi. Johtuuko sitten parista aikasemmasta herätyksestä vai tosta ilmasta, mutta mälsää on. Nytkin tekis mieli vaan käpertyä sohvalle Netflixiä katsomaan. Ja kuulkaas niin mä taidan myös tehdä. Eikös sadepäivät oo just tämmöstä varten? ;)

IMG_7553a
IMG_7556a

2 kommenttia:

  1. Vooooooooi miten ihana söpö suloinen pikkunen koira!! <3 ja kyl ne kelit tästä vielä paranee! Taidan mäkin odotella sitä sohvan nurkassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikän Waldo on kyllä aika sydänten murskaaja tolla söpöydellään<3 No toivotaan.. Nyt ainakin näyttää aurinko jopa paistavan! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)