17.7.2015

Mitä mulle kuuluu?

IMG_7281a
IMG_8082a
IMG_8060a
Viikko on vierähtänyt ilman blogia ja pakko sanoa, että se on tuntunut aika kivalta. Tämmöinen pieni breikki vaikkakin tätä ei oltu kyllä yhtään suunniteltu. Aika on vaan käytetty kaikkeen muuhun kun koneella kykkimiseen. Alkuviikosta oltiin sielä reissussa Virossa ja keskiviikkona iltapäivästä tultiin kotiin ja koko illan täällä ravasi eri ihmisiä hakemassa tavaroita pois mun tulevan muuton edestä. Kamera tosiaan jäi kotiin (osittain unohdin sen), joten kuvia reissusta ei ole. Eipä paljon oliskaan kyllä kerennyt kuvaamaan, kun Waldokin oli mukana ja melkeen koko ajan oltiin menossa. Tämä oli Waldon ensimmäinen iso reissu ja poju oli ihan poikki kotiin päästyä. Ja niin olin kyllä mäkin. Reissun lisäksi paljon muutakin on tapahtunut tässä viikon aikana ja tulee vielä tapahtumaan seuraavan kuukauden aikana, mutta jospa tässä nyt jotkut kuvat sais kans otettua ja raapusteltua kuulumisia sitä mukaan, kun asioita tapahtuu. Sen verran sanon, että mulla on katto pään päällä Jyväskylässä! Ja nyt alkaa kyllä kello olla niin paljon, että toivotan hyvää yötä, jotta jaksan emännöidä huomisia tupla(koira)treffejä, mitkä täällä mun luona järjestetään. Laters! <3

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia & söpö hauva! :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sinulle löytyy haaste minun blogista :)
    http://dayof-mylife.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos! :) Katselen josko kerkeän tekemään tämän kaiken muuttorumban keskellä!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)