5.7.2015

Kimono

Ihanaa sunnuntaita! :) Mä oon saanut aikaan jo koko kämpän siivoomisen ja pian olisi tarkoitus lähteä käymään vanhemmilla (jossa saan skannattua samalla mun todistuksen lähetettäväksi JAMK:iin). Ja kello ei oo kun vasta 12!

Laitoin heti keskiviikkona mun uuden kimonon päälle ja lempparikengät jalkaan. Fiilis oli muutenkin katossa, kun sain tiedon siitä koulupaikasta (pompin tasajalkaa ja kiljuin). Oon etsinyt ja etsinyt sitä just oikeanlaista kimonoa itelleni ja sieltä Virosta se löytyi. Kyllä mulle kelpaisi vielä joku kesäinen ja vaikka kukkaprintillinen kimono, mutta tää vei mun sydämen nyt. Ja näistä kengistä sen verran, että varmaan pakko käydä hakemassa nää samat mustana. Aivan tajuttoman mukavat jalassa!

Mutta nyt meen valmistautumaan liikkeelle lähtöön - laters <3

IMG_7922a
IMG_7909aIMG_7889a
IMG_7910a
IMG_7898a
kimono Pull and Bear
toppi River Island
farkut H&M
aurinkolasit Cubus
kengät Dinsko
laukku Bik Bok

4 kommenttia:

  1. ompa kivan väriset noi farkut !! aika siistit. ja tuo kimono on hurjan sievä. <3 ihana sinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 mieki tykkään :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)