10.7.2015

Crazy pants

Kyllä kaikki järjestyy. Se on tullut huomattua. Koko viikon oon stressannut sitä missä ihmeessä mä tulen asumaan koulun alettua. Tänään siihen taisi tulla ratkaisu! Ensi viikolle tulee niin paljon hoidettavaa että huh huh. Sen jälkeen olis tarkotus mennä töihin vielä muutamaksi päiväksi, jonka jälkeen on aika tyhjentää kaappi ja jättää hyvästit reilun 4 vuoden jälkeen. Ja sitten alkaa täysin uudenlainen vaihe elämässä. Mitenköhän selviän täysin uudessa kaupungissa? Ilman varmoja tuloja? Miten mä shoppailen? :D No kyllä kaikki järjestyy.

Tääkin asu oli tarkoitus kuvata jo viime viikonloppuna, mutta sairastumisten takia se saatiin eilen vasta kuvattua. Ja päiväksi valikoitui tietenkin hiton tuulinen, että housun lahkeet lepatti joka suuntaan ja liimautu ihoon kiinni. Nää on kyllä niin mukavat housut! Ja aika vilposat kuumanakin päivänä. Bongasin nää viikkoja sitten kympillä Hennesin alerekistä. Oon muuten viimeaikoina hankkinut jo muutamatkin uudet housut. Yleensä housujen ja farkkujen ostaminen on niin hankalaa. Siitä tulikin mieleen, että uusia perus farkkujakin pitäisi ostaa. Plaah.. Ehkä sitten joskus. Nyt mä alan varmuuskopioimaan kuvia ym. koneelta elikkäs adios ja perjantai-iltoja! <3

IMG_8020a
IMG_8050a
IMG_8040aIMG_8046a
IMG_8021a
toppi Bik Bok
housut H&M
laukku Mango
aurinkolasit Cubus
kengät Dinsko

2 kommenttia:

  1. Vitsi miten upeet housut!! Siis ihan huikeet, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavat ja vaan vaivaset kympin pökät! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)