8.12.2013

Vuodet 2008 - 2009

Tein aikaisemman postauksen vanhoista kuvista ja tässä tulee jatkona pari seuraavaa vuotta. Taisin aikaisemmassa postauksessa sanoa, ettei minulla olisi enää mitään kyseisiä vaatteita tai asusteita, mutta tämä oli väärää tietoa. Näitä myöhempiä kuvia katsellessa huomasin, että onhan mulla muutamia juttuja tallessa.

Vuonna 2008 olin peruskoulun viimeisellä ja tämä vuosi jatkui samallalailla kuin vuosi 2007: rellestäen.

1

IMG_9376a
En vieläkään tänäkään päivänä tajua, miten oon saanut ton mun tukan noin tuuheaksi...

IMG_9113

IMG_0836
Nämä kengät mulla on vieläkin. Ne on vaan varmaan pari vuotta odottaneet suutarille pääsyä, koska toisesta kengästä on korko liimauksistaan irti. Saavat varmaan odottaa vielä seuraavat pari vuotta...

IMG_9951
Tänä vuona valmistuin peruskoulusta ja aloitin opiskelut ravintolakokiksi.


Vuosi 2009 vietettiin ainakin suurimmaksi osaksi brunettina. Aina välillä on ikävä tätä tummaa tukkaa, mutta parempi omille hiuksille, että jättäisin värjääättä enää koskaan. Oma tukka on saanut kokea vaikka mitä ja annankin tämän nyt vain olla ja kasvaa.

001
Tämä ihana tunika löytyy vieläkin mun vaatekaapista!

013a

IMG_0757

1
Samat converset löytyy vieläkin, tosin paljon pahemmassa kunnossa :D

2

IMG_1123

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)