20.12.2015

Terveiset etelästä

PC190066a
PC190026a
PC190065a
PC190061a
PC190067a
PC190057a

Ihanaa sunnuntai aamupäivää kaikille! <3 Me ollaan Waldon kanssa tosiaan päästy tänne Järvenpäähän mun vanhemmille jo silloin keskiviikkoiltana ja loppuviikko on kulunut kaikenlaista puuhaillessa. Oon täällä ollessa jo kerennyt pelailemaan lautapelejä, leipomaan pipareita, oleskelemaan, ulkoilemaan Waldon kanssa muun muassa mun entisessä lähikoirapuistossa pitkästä aikaa, kattomaan Gleen toista tuotantokautta uudelleen siskon kanssa, käymään syömässä Kulmiksessa superhyvää kanafetasalaattia, moikkaamaan mun ihanaa ystävää kahvin merkeissä ja nauttimaan lomasta ilman herätyskellon pirinää. Eilen oli pitkästä aikaa ihan super mahtava ilma! Aurinko paistoi täydeltä taivaalta koko valoisan ajan ja mehän käytettiin se hyödyksi räpsimällä muutamat kuvat. Otin tosiaan vaan yhden takin mukaan, joka sattuu olemaan yksi mun paksummista. Olisin halunnut ottaa toisenkin hieman kevyemmän vaihtoehdon mukaan, mutta kassi ei antanut periksi. Tänään aamullakin kävin Waldon kanssa aamulenkillä t-paidassa ja tossa ylläkin näkyvässä takissa ja arvatkaa vaa tuliko kuuma, kun ulkonakin on melkein +10 astetta. Saapahan nähdä saadaanko valkeaa joulua...

Tänään on tiedossa vielä Helsingiin lähtö ystäväpariskunnan luo Villen kanssa. Musta tuntuu, että Waldo tulee olemaan aivan innoissaan, kun pääsee näkemään koirakamunsa. Ja jos hei kiinnostaa seurata mun joka päiväisiä meininkejä, suosittelen seuraamaan mua Snapchatissä. Päivittelen sinne aikas useemmin, kun tänne ja sellaisia arkisia juttuja. Mut löytää sieltä nimellä mirulehtinen.

Nyt toivotan oikein rentouttavaa sunnuntaita ja painun tästä koneelta puuhailemaan muuta. :)

2 kommenttia:

  1. Ahh ihana lomafiilis tulee koko postauksesta : ) Ihanaa joulun odotusta!

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)