3.12.2015

Should I?

hair2

Oon viimeksi käynyt vuoden alkupuolella kampaajalla ja nyt oon jo muutaman kuukauden ajan alkanut kaivata kampaajakäyntiä. Tai mun hiukset on alkanut vaatia sitä. Latva on kuiva ja takkuuntuva, joten se on leikattava pois. Ongelma on se, että paljon leikkaan. Mua on jo jonkin aikaan mietityttänyt tommonen lyhyempi, se longbob tyylinen malli. Varasin eilen ensi viikon alkuun kampaajan, joten sitä ennen olisi varmaan aika hyvä päättää, että mitä teen. En tiiä uskallanko ihan tommosta suht lyhyttä (ylärivin kuvat) leikata, ehkä tommosen alarivin kuvien pituiseksi. Hiustahan se vaan on vai mitä? Ainahan se kasvaa takasin... Kysymys kuuluukin: uskallanko?

4 kommenttia:

  1. Uskallat! Itse kävin vasta vähän aikaa sitten kampaajalla ja napsaistiin suoraan 10cm pois tästä ylipitkästä reuhkasta, ja yleisilme parani huomattavasti kun sai ne hapsottavat latvat pois :) Itselleni jäi suunnilleen tuon alarivin kuvien mittaiset hiukset, mutta nyt olen jo alkanut miettimään että uskaltaisiko ensi kerralla lyhentää vielä vähän lisää? :D Ainahan se hius takaisin kasvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan se on, että ainahan se kasvaa takasin... :D Se on kyllä totta, että yleisilme paranee samantien kun huonot latvat saa pois. Saa nähä mitä tiistaina tapahtuu, kun kampaajan penkkiin istahdan. 8-)

      Poista
    2. Ehdottomasti uskallat!! Lob on ehdottomasti tyylikkäin tukkatyyli tällä hetkellä! Itse leikkasin lyhyemmän polkan noin 1.5 v sitten ja nyt tää on jo keskpitkä, hieman pidempi lob. Ja tykkään tästä pituudesta! Mä tykkään tuuheudesta ja volyymistä tukassa ja tää malli on se mikä ehdottomasti sitä antaa. Pitkällä tukalla kun joskus olin niin se kasvaessaan näytti aina vaan yhtä lirummalta. Suosittelen ehdottomasti! Ja pituus on kumminki semmonen et se kasvaa jos alkaa kaduttamaan ja sitä saa laitettua samanlailla kun pitkääkin tukkaa :)

      Poista
    3. Oma tukka tuntuukin joltain hiiren hännältä, joka on pitkä, mutta niin lättänässä... Ja oon tosi laiska laittamaan tätä pitkää tukkaa (yltää johonkin puoleen selkään) ja elättelenkin toivetta jospa lyhyemmän tukan laittaminen olisi helpompaa tai jos siihen alkaisi vaikka panostaa :D Kyllä mun fiilikset vaan koko ajan vahvistuu tosta lyhkäsemmästä mallista! :)

      Kiitos teille kummallekin ihanista kannustavista kommenteista<3<3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)