26.4.2014

Insta lately

Heipsis! Tulin tässä kertomaan hieman kuulumisia instakuvien avulla. Päätin tossa muutama viikko sitten, etten tekisi enää joka viikko tälläistä postausta, koska ei mulla välttämättä tule noita kuvia räpsittyä tarpeeksi yhtä postausta varten. Toivottavasti tämä ei haittaa? :) Instassa voi kuitenkin seurata reaaliajassa näitä kuvapäivityksiä ja muthan löysi sieltä mirulehtinen nimen alta. :)

1a_edited-1
Tuliaisia äidin ja siskon ulkomaanmatkalta. Oli muuten mun elämäni ekat VS:n jutut! / Aamupalana jo melkein joka aamuiseksi muodostunut puuro hillolla. Välillä aina jotain muutakin kuten nyt hedelmää ja pähkinöitä. Nams! / Telkkarista on nyt näytetty paljon noita Pottereita ja itekkin on tullut kaikki nauhotettua ja katsottua. Jotain niin parasta!

2a_edited-1
Erään sunnuntain aamupalaa ja hieman synkät maisemat. / Synttäriruusut ystävältäni <3 / Noh se uusi rakkauspakkaus! Edelleenkin oon todella tyytyväinen tähän puhelimeen. Plussaa paremmasta kamerasta! 

3a_edited-1
Oon alkanut taas ostella kukkia piristämään tätä jokapäiväistä elämää. Näyttää kotikin paljon eloisammalta :) / Mun ja murun aamupalaa, jonka mä tein kun toinen taisi vielä makoilla sängyssä. Tällä se vapaa päivä lähtee hyvin käyntiin! / Tivolissakin tuli käytyä sen ollessa täällä. Kyllä tais vähän lapsettaa... ;-)


Mä lähden iltapalan kautta nukkumaan, jotta jaksaa taas huomenna painaa töitä. Nyt toivotan lauantai-illan jatkot kaikille ja nauttikaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)