11.1.2016

New hair & glasses

P1040132a
P1040126a

Viime vuonna mun piti jo esitellä mun uudet lasit plus lyhyemmiksi leikatut hiukset. Jostain syystä nää nyt jäi esittelemättä, mutta viime kuvauskerralla saatiin pari hyvää lähikuvaa, joilla tää esittely onnistuu hyvin. :)

Tosiaan koulun alettua aloin huomata, että enpä oikein näe taululle, edes eturivistä. Ei ollut kivaa, kun esimerkiksi talousmatikan tunnilla jokin lasku meni väärin, koska näin yhden luvun väärin. Joten kipin kapin varasin ajan Silmäasemalle näontarkastukseen, jossa selvisikin, että näköni on huonontunut. Ei siinä muu auttanut, kun uudet lasit hommata ja en voisi näihin olla tyytyväisempi! Oon pitkään jo haaveillut mustista ja isommista kehyksistä, joten sellaiset lähti tilaukseen. Sain nämä lasit suunnilleen syyskuun lopussa enkä ole sen jälkeen piilareita enää käyttänyt. Lasit ovat sittemmin juurtuneet päähäni, joka on hassua, koska olin se, joka käytti laseja ainoastaan kotona tai vapaa päivinä. Nähtävästi musta on nyt kuoriutunut todellinen nelisilmä. 8-)

Hiuksien leikkaamista olin ajatellut jo viime elokuusta asti, varsinkin näiden kuvien ottamisen jälkeen. Enpä ole vaan saanut aikaiseksi ennen viime joulukuuta, jolloin kävin Jyväskylän Glo Hairissa nappaamassa reilusti hiuksistani pois. Nyt hiukset ovat paljon kivemmat, paremman näköiset ja helpommin laitettavissa. <3

2 kommenttia:

  1. Tukka ja uudet rillit ovat nätit! Tykkään kyllä lasien mallista, ne istuvat hyvin kasvoillasi, tai ehkä mä olen puolueellinen kun omistan itsekin kahdet samanmalliset :P Ja itseasiassa samanpituisen ja -mallisen tukankin. Eli erittäin hyvät valinnat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ollaan ihan samiksia :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)