7.1.2016

Joululahjat

P1070023a
P1070028a
P1070022a
P1070018a

En oikeastaan pyytänyt paljon mitään joululahjaksi. Itselläni on tapana hankkia asiat itse, kun ne haluan. Pukin kontista löytyikin yllä näkyviä juttuja plus tietenkin suklaata, jotka on jo tottakai syöty ajat sitten. Olin pyytänyt uutta sähköhammasharjaa, koska vanhan harjani akku ei jaksanut enää kun parin harjauskerran pestä, joten tämä oli hyvin tarpeellinen lahja. Myös vannoutuneena Greyn anatomia fanina pyysin tätä uusinta tuotantokautta, minkä olen toki nähnyt, mutta kun kaikki muutkin omistan, olihan tämäkin pakko saada kokoelmiin. Yllätyksenä sain Villen vanhemmilta pienen Dermosil-aiheisen paketin, josta löytyi raparperin tuoksuinen suihkugeeli, kasvorasva ja syötävän suloiset huulirasvat. Myös siskoni yllätti minut antamalla minulle jo pitkään haaveilemani Beauty Blenderin. Joo oon hieman myöhässä tän kanssa, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan vai mitä? ;)

Mitä sun joululahjapaketeista löytyi?

2 kommenttia:

  1. Nuo huulirasvat ovat ihana näköisiä! Mulla on joku pakkomielle erilaisiin purnukoihin ja arvaa vaan tekiskö mieli hankkia nyt tuollaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi söpöt pikku purkit <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)