3.10.2015

Moikka lokakuu!

Moi vaan kaikille pitkästä aikaa! Muutama viimeinen viikko on hurahtanut ohi ihan super nopeasti ja taas on viikonloppu, mikä on kyllä aina kiva. Tosiaan viimeisiin viikkoihin on kuulunut sitä perus koulussa ramppaamista ja eri raporttien ja ryhmätöiden tekoa. Nyt mä otan tän viikonlopun ihan rennosti, kun sain Villenkin tänne mun luo. Laskin, ettei olla viimeiseen 5 viikkoon nähty, että ihan kivaan vaiheeseen tuli nyt tää yhteinen viikonloppu. :)

Eilen tosiaan pidin henkilökohtaisen vapaa päivän ja ahersin kotona niin imurin varressa kun Waldoa pestessä ja myös ulkona asioita hoitamassa. Iltapäivästä alko olla jo puhti poissa, oliko syynä koko aamupäivän touhuaminen vai torstaiset approt. Alkuillasta Ville sitten saapui tänne äidin kyydillä, joka tuli myös tänne Jyväskylään viettelemään työviikonloppua työkaverinsa kanssa. Waldo meni niiiiin sekasin näistä kaikista vieraista että huh huh! Ja tietty uusista leluista. Yhdessä me käytiin alkuillasta syömässä Jalossa, joka sijaitsee ihan Jyväskylän keskustassa. Paikka yllätti mut, koska ulkoapäin ei tullut kovin vakuuttavat mielikuvat. Ruoka oli loppujen lopuksi hyvää ja palvelu erinomaista. Loppuilta kului rennosti telkkarin ääressä ja mä nukahdinkin jo ekan kerran puol 10 maissa.

Tänään oliki tosi kiva herätä 8 aikaan kun Waldo alkaa vikisemään tylsyyttään. :D Meillä on tänään paljon ohjelmaa suunniteltuna! Just varasin meille illaksi leffaan paikat ja samaan aikaan Ville kasaa mulle uutta työpöytää. Se tulee niin tarpeeseen! Nimimerkillä viime viikonloppuna yritin työskennellä koneen ääressä 4 kirjaa sylissäni. Ennen leffaa olisi tiedossa vielä ton uuden pöydän paikalleen laitto, pitkä metsälenkki Waldon kanssa ja ruoanlaitto. Jossain välissä pitäisi keretä myös itsensä laittaa kuntoon. Nyt kumminkin hieman kuulumisia snäppikuvien muodossa. :)

snap_edited-1
Uudet lempparikengät jalkaan ja eikun menoksi! Nää kengät on niin juurtuneet mun jalkaan. / Oon parina aamuna tällä viikolla kaivanut ton muumitermarin esiin ja ottanut voimajuomaa mukaan bussimatkoille. Toimii! / Parisen viikkoa sitten vietettiin tytsyjen kanssa iltaa mun luona pelaillen ja syöden. 
snap2_edited-1
Oon kesästä asti kuolannut näitä nyöripaitoja ja vihdoinkin mä sain mun oman. <3 / Tiistaina kävästiin yliopistolla merkkimarkkoilla, josta lähtikin muutamia merkkejä ommeltavaksi omaan haalariin. Tonne tulee mentyä varmasti myös seuraavalla kerralla! / Noo mun mussukkahan se siinä <3
snap3_edited-1
Hain viime viikolla mun uudet rillit ja nää on myös niin mun päässä päivittäin. / Oltiin Waldon kanssa metsäretkellä yksi viikonloppu. Niin nättiä! / Alkuviikosta saatiin haalarit ja tiistaina oli kiire ommella edes pari merkkiä ennen haalarikastajaisiin menoa. Nyt niissä on jo parikin enemmän ja osa vielä odottaa ompelua.
snap4_edited-1
Jyväsjärven maisemaa Mattilanniemestä. / Viikko sitten ostin itelleni kukkia ihan vaan, koska oli perjantai. Tuolla ne vieläkin kaunistaa mun kotia. / Siltä samaiselta metsäreissulta Mustalammelle.

Nyt meen auttamaan Villeä ja muutenkin nauttimaan tästä kouluvapaasta päivästä. Nauttikaa tekin! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)