26.10.2015

Kahvihetki

PA260008a
Tänään alkoi innovaatioviikko meidän koulussa ja itse oon ihan hyvillä mielin tämän ekan päivän jälkeen. Vaikka aamulla 6 maissa herätessäni pilkkopimeään aamuun fiilis oli matalalla, sai mun ryhmä ja viikon tehtävänanto mun mielen paremmaksi. Ainut mikä päivästä jäi puuttumaan oli kahvi. Edes koulun kahvio ei ollut auki (jonne mulla on kahvipassi), mistä olisin kahvia saanut. Oli pakko kotimatkalla poiketa lähikaupassa hakemassa maitoa, jotta voin kotona keittää sumpit. Ostin myös pari patukkaa vaikka just viime perjantaina vannoin olevani herkkulakossa jouluun asti. Onhan nyt kahvin kanssa pari palaa suklaata saatava syödä. Ne vaan maistuu n i i n hyvältä yhdessä. Ja sitä paitsi, suklaista on puolet vielä jäljellä!

6 kommenttia:

  1. Samaistuin, kahvi ja suklaa on ehkä maailman paras yhdistelmä!! *sydänsilmäemoji* =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano, niin nannaa <3<3 :D

      Poista
  2. Voi että tää blogi on aivan ihana!! Sulla on niin upea tyyli ja oot tosi taitava valokuvaaja, jäin ehdottomasti seurailemaan❤
    Ja pari kuukautta ilman lisättyä sokeria eläneenä voin myös sanoa, että eniten olen kaivannut juurikin tuota kahvin ja suklaan yhdistelmää heh..:D

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi mikä ihana kommentti! Tuli ihan hymy huulille! <3 :)
      Tässä mä nyt vielä yritän kerätä itteni ja yritän vähän just vierottautua tosta sokerista. Katotaan miten käy... :D

      Poista
  3. nam!! ihana kuva<3 täysin samaa mieltä, kahvi ja suklaa pettämätön yhdistelmä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)