14.1.2015

Kenkähullu

Moikka, yks koomailija täällä hei! Yöputki (taas) menossa ja vielä olisi yksi yö edessä. Olisin normaalisti nukkumassa, mutta toi yksi karvakasa ei antanut mun enää nukkua vaan alko pomppimaan päällä ja vinguttelemaan lelujaan. Käytiin pitkähköllä lenkillä ja nyt oon ollut menossa syömään (viimeisen tunnin), mutta halusin vielä tulla jakamaan mun viime perjantain shoppailureissulta löytyneet uutukaiset.

Oon aina ollut kova kattelemaan ja ostelemaan kenkiä. Ne on ollut mulle tärkeempiä kun esimerkiksi laukut. Jotkut on laukkuhulluja, mutta mä oon ehdottomasti kenkähullu. Oon monen monta vuotta tykännyt Vagabondin kengistä. Ne sopii mun jalkoihin ja ovat hinta-laatusuhteeltaan kestäviä nahkakenkiä. Arvata saattaakin mistä liikkeestä uusia kenkiä lähdettiin etsimään ;) Nyt vaan odottelen sopivia kelejä näille kaunokaisille. <3

IMG_5830a_edited-1
IMG_5836a_edited-1
IMG_5829a
kengät Vagabond

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)