18.9.2015

Uutta syksyyn

IMG_8473a
IMG_8462a
IMG_8453a
Kengät Vagabond, neule ja korut Bik Bok

Mä päivitin tällä viikolla mun vaatekaappia parillakin uudella jutulla. Kun syksy on alkanut tekemään tuloaan, oon alkanut tajuamaan, että hetkonen mulla on monet kesäkengät, mutta vaan parit syys- ja talvikengät. Eli uusille syyskengille oli aukko omassa kenkäkokoelmassa. Oon salaa haaveillut Vagabondin nilkkureista ja selannut monesti heidän syysvalikoimaa, josta parit kengät on jäänyt mieleen. Olin sata varma, ettei mitään niistä löytyisi täältä Jyväskylästä. Sattumalta kävin Koo Kengässä ja loppu tuloksen voitte varmaan arvata. Mukaan lähti Vagabondin Kayla-nimiset nahkanilkkurit. Oon näitä nyt muutaman päivän käyttänyt, enkä vois olla tyytyväisempi! Niin mukavat jalassa ja sopii minkä kanssa vaan. Täydelliset. <3

Mukaan tältä kyseiseltä shoppailureissulta lähti myös musta v-aukkoinen ribbineule. Olisin mieluusti kotiuttanut saman paidan myös harmaana, jos kokoja vaan olisi ollut jäljellä. Bik Bokista löytyi myös muutama ihana marmorikuviollinen koru.

Joko te ootte päivittäneet vaatteet ja kengät syksyä varten valmiiksi?

2 kommenttia:

  1. Nuo Kaylat on niin hienot ja mukavat, himoitsen niitä hieman omaan kaappiin myös : ))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä tosi mukavat jalassa ja niiiiiin ihanat <3 Ihan nappi pari omaan kenkävalikoimaan! Suoittelen siis myös sulle ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)