12.9.2015

Snäppiä ja koulutöitä

Koko viikko on sujahtanut ohi hetkessä ja oon painanut tukka putkella aamusta iltaan jokaisena päivänä. Koulu on lähtenyt kunnolla käyntiin ja tekemistä riittää. Alkuviikosta mulla oli huonohko vointi muutamana päivänä, mutta onneksi se on mennyt ohi ja kunnon sairastamiselta on ainakin vielä vältytty. Eilen jätin koneen avaamatta koulun jälkeen ja päädyin siivoamaan koko kämpän, pesemään pyykkiä ja koiran. Tänään meille tulee muutama typykkä viettämään aikaa ja tulee varmasti superpäivä!

Ja sitten postauksen itse asiaan. Vihdoinkin mä sain ladattua Snapchatin! Jostain syystä mun puhelin ei oo suostunut mitään uusia appseja lataamaan, mutta koulun wifillä se jostain syystä alkoi toimimaan. Joten nyt kaikki seurailemaan mun päättömiä snäppejä! Mut löytää nimellä mirulehtinen :-)

snapchat1a
snapchat2a

Nyt kahvetta ja sitten leipomaan herkkuja illanviettoon! Mahtavaa viikonloppua! <3

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)