11.3.2015

Pyörällä päästä

Hellurei tähän keskiviikkoiltaan. Itellä on ajatukset ollut suunnattuna kaikkeen muuhun viimesten viikkojen aikana ja pää on suoraan sanottuna ihan pyörällä. Oon tutkiskellut eri opiskelumahdollisuuksia ja miettinyt tulevaisuutta. Tai tota samaahan mä oon tehnyt viimeiset öö pari vuotta ja ilman tuloksia. Oon nyt vaan päättänyt, että tänä vuonna pakko alkaa tekemään jotain asialle. Oon ajatellut postailla aiheesta muutenkin ja luonnoskin on jo aloitettu, mutta sen kirjoittaminen tuottaa vaikeuksia ja yleensä vaan tuijotan näyttöä. Kameraan en myöskään ole koskenut. Edes instaan en ole saanut mitään julkaistua paitsi eilen, jolloin vieteltiin lettukestejä. Aurinkokin on alkanut pujahdella esiin eli eiköhän tästä pian taas palata elävien kirjoille. Nyt kumminkin luvassa näitä ylijääneitä kuvia viimeisiltä kuukausilta :) 

IMG_5468a
IMG_5519aIMG_5978a
IMG_5902a
IMG_5239a
IMG_5883aIMG_6077a
IMG_5981a
IMG_6085a

Ps. Eipä tässä postauksessa tainnut olla oikein mitään järkeä... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)