12.11.2014

Yksityiskohtia kodistani

Koti on mulle tärkeä paikka niin kun varmaan monelle muullekkin. Sielä voi olla just niin kun haluaa. Se on myös eräänlainen pakopaikka kaikelta muulta maailmalta. Kotona on yksinkertaisesti hyvä olla.

Kotiin kuuluu myös se oikeanlainen ja itselleen sopiva sisustus. Itse suosin sisustuksessa valkoista ja hillittyjä värejä. En osaisi kuvitella asuvani kovinkaan värikkäässä kodissa. Kyllä jos vaikka Pinterestiä selaa ja näkee värillisiä ja kuviollisia koteja, on ne kieltämättä upeita. En kumminkaan sellaista itselleni halua. Yksinkertainen on kaunista.

Mun koti on myös aina siisti. Paljon on puhuttu siitä, että bloggaajan täytyy pitää koti edustuskunnossa ja miten se on mahdollista. No mulla se on aina siisti eli kyllä se on mahdollista. En voi sietää epäjärjestystä ja sotkua. Aika usein kuulenkin saman vastauksen mun voivotteluun, kun pitäisi siivota. "Mut täällähän on näin siistiä, miksi pitäs siivota?" Siltikin sitä pölyä, likaa ym. aina eksyy kotiin. Varsinkin eteinen on aina melkeen heti roskia täynnä, kiitos kengät ja koira. 

Tässä muutamia kuvia tästä mun kodista. :)

IMG_5199a
IMG_5174a
IMG_5215a
IMG_5195a
IMG_5307a
IMG_5304a
IMG_5292a

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)