23.6.2014

Viime viikkojen elämää

Monestikkohan oon lupaillut, että joo postailen taas useammin. Monestikkohan tämä on epäonnistunut. Noh, ainakin nyt jälleen kerran. Viime viikkoina mun aikaa on vienyt työ, Waldo, ystävät, perhe ja Ville, ettei tälle bloggaamiselle vaan mitenkään ole jäänyt aikaa. Ja vaikka joku puoli tuntinen jossain välissä olisikin ollut, oon ollut niin väsynyt, ettei konetta ole jaksanut avata. Tämä on varmaankin toinen kerta, kun konetta edes olen avannut viimeisten viikkojen aikana ja sekin sen takia, että eilen alkoi True Bloodin uusi ja viimeinen 7. kausi ja pakkohan toi uusi jakso on heti päästävä katsomaan! 

Kuviahan mulle on kertynyt vain puhelimeen ja nekin suurin osa Waldosta tottakai. Kameraa en pahemmin ole myöskään avannut. Juhannuksenakin piti ottaa kuvia, mutta niitä kertyi vain kaksi... Onneksi nyt alkoi kuukauden loma ja toivon, että ilmatkin muuttuisivat paremmiksi, jotta viitsisi edes ottaa kameraa mihinkään mukaan. Nyt jokatapauksessa niihin muutamaan kuvaan :)

muuta1
Waldo nukkui ja mamma päätti ottaa lasin viiniä. / Kahdelta yöllä menossa töihin ja kattokaa kuinka valosaa! / Joku nätti päivä. Nyt ei ookkaan enään näin nättiä ollutkaan vähään aikaan... / Omat mansikat kasvaa parvekkeella ja ensimmäisiä onkin jo maisteltu, nam!

waldo1
waldo2
<3
Waldokin on kasvanut tämän kolmen viikon aikana ihan hurjasti ja tämän värikin alkaa muuttumaan tosta mustasta pois. On se kyllä ihan mahdoton, mutta siltikin niin rakas! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)