6.3.2016

Sunnuntain nettishoppailut

shoeszalando
Vagabond "Jamilla" & Topshop "Joni"

Mikä olisikaan parempaa tekemistä sunnuntaina (siivoomisen ja koulutöiden lisäksi) kun tutkailla nettikauppojen tarjontaa. Mulla on ollut jo varmaan parisen viikkoa muutama välilehti kiinnitettynä, joissa on vilkkunut yllä näkyviä kenkiä. Oon kuolannut tuon tyylisiä kenkiä jo tästä postauksesta asti. Harmikseni tiesin, etten noita samoja H&M:n versioita tulisi kotiuttamaan, koska omat jalat eivät pidä H&M:n kengistä. Ne ei vaan ole itselle mukavat. Joten muiden vastaavien etsiminen alkoi. Menikin varmaan viikko, ku vihdoinkin mun lempparikenkämerkki Vagabond julkaisi kevään ja kesän kenkämallistonsa. Bongasin sieltä nuo Jamilla nimiset kengät, jotka jäivät vielä harkintaan. Nyt tänään mä päätin ne tilata, etten varmasti jää ilman. Tilaukseen lähti mukaan myös samantyyliset Topshopin versiot erikoisemmalla korolla. Nämähän oli onnekseni puoleen hintaan - en mä niitä muuten varmaan olisi edes ottanut kokeiluun. Voi kun ensi viikko jo koittaisi ja saisin nämä mahdollisimman nopeasti itselleni. Ja toki se lumikin saisi ensin sulaa pois...

Mitä mieltä te ootte tästä tulevan kevään ja kesän kenkätrendistä?

6 kommenttia:

  1. Mä olen niin kahden vaiheilla näistä kengistä! :D Mun mielestä ne ovat jotenkin tosi epäedustavan näköiset, mutta jalka kirkuu ilosta matalampien korkojen tullessa muotiin. nämä menee mun kohdalla ehkä siihen leveälahkeiset housut-kategoriaan, eli riippuen asusta voivat olla joko ehdoton nounou tai sopia äärettömän hyvin! Pitää ehdottomasti kurkkia asuja noiden kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon toisaalta samoilla linjoilla sun kanssa! Saa nähä kun noi laittaa jalkaan, että miltä ne nyt oikeesti näyttää... :D Mutta vaikuttaa tosi lupaavalta, varsinkin toi pieni siro korko. <3 Itsehän en tosiaan jaksa taikka edes osaa kunnolla kävellä millään korkeilla koroilla. Mukavuus kunniaan!

      Poista
  2. Noi Jamillat < 3!! Ajattelin kotiuttaa ne punasina itse. Ihanat ihanat ihanat : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekki kelpais vaikka kaikki värit! <3 <3

      Poista
  3. oiiihh niiin ihaniaaa ! tuollaiset maistuisi tälle keväälle omaankin kenkäkokoelmaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen noita Vagabondin omia! Sain omani perjantaina ja ne on aivan täydelliset ja NIIN mukavat <3<3 En malta odottaa, että lumet sulaa ja ilmat lämpenee!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)