17.11.2015

Voittajafiilis

PB120040a
PB080037a

Viimesen viikon oon ahertanut koulun kuin Netflixin parissa, heh. Pikku hiljaa ehkäpä tän syksyn isoin raportti alkaa olla vihdoinkin valmis. Ja parempi oliskin, koska perjantaina on deadline. Mitäs muuta mulle kuuluu? No viime viikonloppu meni sohvalla maaten ja podeten jäätävää särkyä viisauden hampaan takia. Särky senkun jatkuu, mutta mitään ei suositella vielä tehtäväksi sen poiston eteen. Eli ei muuta kun särkylääkettä ja bakteereja tappavaa suuvettä nassuun. Tällä viikolla olisi myös kunnolla aloitettava ensimmäiseen tenttiin lukeminen, joka häämöttää jo viikon päässä. Nyt mä meinaan kumminkin lähteä Waldon kanssa ulos tonne järkyttävän märkään ilmaan ja lopettaa nää jorinat, joista ei kyllä taho tulla mitään. Ja sitten mä kaivan jotain kivaa koristamaan mun työpöytää, josta raahasin tänään kaikki markkinoinnin kirjat palautukseen.

Kivaa viikkoa kaikille <3

2 kommenttia:

  1. En kestä kuinka sympaattinen koira :---D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen perus "heräsin just"-ilme :D:D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)