17.4.2016

24

P4160008a
bd1a_edited-1
Meikäläinen meni ja täytti eilen 24 vuotta. Pikku hiljaa aletaan olla lähempänä kolmea kymppiä, kuten siskonikin hienosti sanoi pääsiäisenä jo mulle. Sain viikonlopun töistä vapaaksi, vaikkakin koulujutuista vapaata ei ollutkaan. Pakko on ollut lukea ensi viikon tenttiin ja pyöräyttää parit ruotsin tehtävät, vaikka juhlat on ollutkin. Sain myös Villen tänne Jyväskylään jo torstai-iltana ja eilen käytiin porukalla dinnerillä paikallisessa ravintolassa. Olin alkuviikosta käynyt hoitamassa asukriiseilyt alta poies, kun löysin ihanan polvimittaisen pliseeratun hameen Gina Tricotista. Tietenkin se valikoitui mun päälle eilen. Uskalsin myös lähteä sääret paljaana ulos eikä tullut edes kylmä missään vaiheessa.

Ilta oli todella onnistunut! Viini virtasi ja ruoka oli hyvää. Päädyttiin me vielä hetkeksi tanssahtelemaankin. Tänään fiilis on tietty ollut väsynyt, mutta urheasti oon päntännyt tenttikirjaa, vaikkakin House of Cards on pyörinyt taustalla. Nyt mun on pakko mennä jatkamaan, jos jotain saisi vielä luettua. Toivottavasti muillakin on ollut yhtä onnistunut viikonloppu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)