17.5.2015

Sunday thoughts

Ihanaa aurinkoista sunnuntaita! :-) Meikäläinen on nukkunut koko päivän (kiitos ihanat yövuorot) ja pian lähdetään tän yhden höpönassukan kanssa ulos. Kuluva viikko on pitänyt sisällään sitä normaalia: töitä, pääsykokeisiin lukua, hieman shoppailua, järkyttävää päänsärkyä niskajumin takia, oleskelua, elokuvien katselua, torkkumista sohvalla Waldon kanssa, läheisten seuraa, hyää ruokaa ja vähän herkkuja. Mä tossa alottelin kuvaamaan viime aikojen ostoksia ja toivotaan, että joskus saan vielä sen postauksen ulos. On tullut hankittua mitä kivoimpia kesäjuttuja. Vielä kun niitä pääsisi pian käyttämään... 

IMG_6865a
IMG_6880a
Ps. Waldon turkkikin päivitettiin kesäkuntoon. On poika kyllä komia nyt <3

4 kommenttia:

  1. Kiva löytää muitakin Jäkeläisiä bloggaajia. Oon jäkessä asunut koko ikäni, sittemmin syksyllä vantaalle muuttanut tyttö. Löysin sun blogin linkin essin blogin kautta. Alan seurailee sua ja liityn heti kun pääsen kunnon koneelle (blogger ei oikeen pelitä kännykästä). Liityhän säkin mun lukijaksi jos kiinnostuit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa löytää muita (entisiä :D) paikkakuntalaisia! :) Oon kyllä varmaan tainnutkin joskus käydäkin sun blogissa ja täytyy kyllä mennä uudestaan! Kiva, että tykkäsit mun blogista :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)