21.10.2014

Tarve vastaan halu

Mä en vaan kestä sitä, että miten kaupat ja nettikaupat on pulloillaan asioita jotka itse haluaisin. Tälläkin hetkellä nämä kaikki alla olevat vaatteet, kengät ja laukut ottaisin mieluusti omaan vaatekaappiini. Osa asioista on oikeasti tarvittavia asioita kuten uudet kengät tai farkut/housut ja osa on vaan silkkaa halua. Asioista, joista olen haaveillut jo pitkään. Kumpa mä vaan oisinki miljonääri...

wanted1
kengät Timberland / kengät 2 ja 3, reppu ja laukku Nelly.com / huivi Gina Tricot / hame H&M / farkut Topshop


wanted2

kengät, housut ja hame H&M / laukku Nelly.com / paita ja värillinen laukku Monki / takit Gina Tricot


Mitä teidän listalta löytyy?

6 kommenttia:

  1. Siihen kun osaiskin vastata miks aina haluaa kaikkea mitä ei oikeasti tarvitse :D

    VastaaPoista
  2. Mulla myös listalla enemmän haluja kuin tarvetta : D harmi, saisi ostaa hyvällä omalla tunnolla kun oikeasti olisi tarve..

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä :D Mulla kyllä ihan tarpeitakin mutta rahat ei vaan taho riittää...

      Poista
  3. Heheeh samojen ongelmien kanssa painitaan! Sullakin blogi, kivaa, alan seurailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva! :) Itekki tulee sun blogia vähä väliä lueskeltua :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)